Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J49i88ř36í 85J77a68n82d64a

2. 7. 2019 10:51

Tisickrát omletá písnička, ve které nesmí chybět "ostuda, Aeronet, Sputnik, zloba, nenávist a nakonec ta ..... pravda a láska"

Jinak k tomu Minářovi:

Stačilo mě vstřebat pár rozhovorů s touto osobou.

Exemplární případ komsomolce 50. let. Takový profesionální revolucionář.

0 0
možnosti
JZ

Dokud budou existovat tyto 2 typy lidí:

1. lidé jako vy

2. zdatní manipulátoři bez kusu svědomí

tak pravda opravdu nezvítězí, to je smutný fakt, se kterým se musím smiřovat každý den.

11 2
možnosti
BD

Z autora ta zloba a zášť přímo odkapává. Určitě má špatné sny.A to byl 3 rokxy v Anglii a nepoučil se.

Smůla.Ztráci energii na blbostech.

8 1
možnosti
VM

Skoro bych na tu letnou šel také. Babiš mě totálně štve s řepkou a velkolány, Vymezuje se proti EU, ale vzhledem k dotacím které šly a jdou do Agrofertu to není příliš věrohodné. Při sestavování rozpočtu musela vláda požádat o pomoc odborníky z Venezuely, Atd atd.

Jediný problém je že o všech zatím dostupných alternativách k Babiši a ANO je předem jasné že budou ve většině věcí horší:-(

7 0
možnosti
JR

J86a56n 78R57á68ž

1. 7. 2019 19:23

Za poslední větuR^

2 0
možnosti
MK

M43i36l10a72n 48K95e41s12l

1. 7. 2019 16:29

Proč jsem nebyl na Letné.Zatím jsem od nikoho neslyšel,co a kdo bude u nás,když Zeman a Babiš nebudou.Jedno je jasné za Zemana a Babiše nikdy nepřistoupíme na to,aby hordy migrantů zaplavily zemi.Nebudeme bez vlastní vůle poslouchat nařízením EU pod velením Němců a Francouzů.Jak postoj k migrantům tak připomínky k fungování EU je trnem v oku těm,kteří chtějí EU ovládat.Jejich přáním je aby Orban a Babiš odešli.S Orbánem to zatím vzdali tak na pořadí je Babiš.

8 2
možnosti
Foto

Taky Sörös, že.

Ti nejvíce vystrašení jsou nejlépe ovladatelní

4 1
možnosti
Foto

Další co hledá chybu v lidech a nechápe, že chyba je v systému.

4 3
možnosti
Foto

systém ovšem vytváří lidé

4 0
možnosti
AL

Zajímavý názor.

Ale jako bych ho už tady 100 x četl.

:-)

6 3
možnosti
Foto

Tak si rozmyslete, jestli jste četl nebo ne a co z výsledku myšlení vyvozujete.

1 1
možnosti
PK

Potrava pro vztek a nenávist? Zkusil jste si po sobě přečíst váš výplod? Já jen aby jsme v tom měli jasno.

To je zase snůška nesmyslů psaných sice krásně od patra, ale bez jakéhokoli relevantního argumentu.

Asi by stačilo jen slušně napsat, že Zeman byl zvolen především proto, že jeho protikandidáti, ačkoli tlačeni masmédii, byli výrazně slabší.

Zejména Drahoš byl loutkou až neskutečnou.

Nemám tušení, o kterých lžích co se týče Mináře mluvíte. Nijak ho nestuduji a je mi vzácně ukradený. Snad jedinou věc, kterou bych vypíchnul z jeho životopisu je to, že je nedostudovaný. A co se týče sympatií. Pokud ho v duelu odrovná i Ovčáček, tak mám o jeho charisma jasno. Nic víc, nic míň.

Jinak přeji spoustu dalších krásných protestů. Ani já nejsem příliš spokojený, ale přijdu až v momentě kdy budu vědět, že je na stole plán b, který nás neuvede do ještě většího chaosu, než je nyní.

19 7
možnosti
PK

Mimochodem. U podobných článků mi výrazně schází možnost dáti antikarmu.

6 3
možnosti
JH

Ještě máte mnoho co pochopit o naší historii i politice, bohužel... :-/

7 5
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2062x
Žiji teď a tady v ČR. Žeru muziku, fotím pro radost a jsem založením optimista. Co se týče politiky, tak tam to neplatí. I když... Karta se snad začíná obracet! 

V diskuzích mám nickname vteck.