Vít Šafránek

Žiji teď a tady v ČR. Žeru muziku, fotím pro radost a jsem založením optimista. Co se týče politiky, tak tam to neplatí. I když... Karta se snad začíná obracet! 

V diskuzích mám nickname vteck.

Vít Šafránek

Divný roky

Když se nám před sedmi lety narodil hendikepovaný syn s vážnou diagnózou, tak se mi na chvíli zhroutil život. Byl jsem naštvaný na celý svět, bral jsem si to moc osobně.

21.9.2020 v 11:15 | Karma: 18,47 | Přečteno: 918x | Diskuse| Osobní

Vít Šafránek

Vražední mloci

Po přečtení blogu Ivo Strejčka o ceně života člověka a mloka jsem chtěl autorovi nechat pouze komentář k jeho názorům v diskuzi. Především mě pobavilo, že to nejde. Politici ODS nediskutují rádi. Známá věc. Další věc mě pobavila méně. To že karma článku je tak vysoká a tudíž vyjadřuje souhlas velké části čtenářů.

7.1.2011 v 18:09 | Karma: 15,46 | Přečteno: 1000x | Diskuse| Společnost

Vít Šafránek

Christmas Day, konec jedné manažerky a Holiday Inn v troskách

Aneb jedny zpackané svátky v režii kapitalistických kořistníků tyjících z mého potu a krve. A to vše trochu s nadhledem a s fotoaparátem v ruce.

24.7.2009 v 12:25 | Karma: 16,32 | Přečteno: 1354x | Diskuse| Cestování

Vít Šafránek

Jak utopit blogera, aneb konec blogů na iDnes?

Předem, než začnu kritizovat nové pořádky, bych chtěl poděkovat provozovateli zmiňovaného serveru za to, že nám své názory a články vůbec umožňuje publikovat. Pak mi dovolte shrnout, proč je blog iDnes (nejen) mým nejoblíbenějším.

1.7.2009 v 21:52 | Karma: 20,20 | Přečteno: 1190x | Diskuse| Ostatní

Vít Šafránek

Báječní američtí piloti s protézami a děti v akci

Aneb: "Vykořisťování v Holiday Inn pokračuje." Je sobota a tak máme mimo běžný personál (já, Flora, Lisa) ještě obvyklé brigádníky. Claire (16 let) , Claire (17 let) a nově také Jacob (16 let). Jakou chuť mají tyto „děti“ k práci asi nemusím vysvětlovat. Člověk je musí pořád hlídat aby nestáli v přípravně s mobilem v ruce a občas se objevili také v restauraci. Berou mě vážně asi tak, jako kotě sedmikrásku a tak dnes očekávám opravdový blázinec.

24.6.2009 v 15:02 | Karma: 18,88 | Přečteno: 1556x | Diskuse| Cestování

Vít Šafránek

Jak mě vykořisťovali v Holiday Inn Norwich III.

„Vteck, další roomservis!“ volá na mě Lisa „to jsou ti hráči Newcastle United!“, přidává vzápětí. Zvedám oči v sloup. Už jsem dnes ráno měl tu čest. Je sobota, hotel plný hostů a do toho ještě tohle. RoomServis je služba „jídlo na pokoj“, k běžné ceně je připočítán poplatek tři libry. Takže číšník, který se s plným tácem trmácí přes celý hotel už nedostane nic. To je novinka, v rámci zkvalitnění služeb. Ještě před měsícem byla donáška zdarma, service tips dobrovolné. Každý se pral o to aby mohl jít s room servisem. Teď už chodím jen já a večer Jools.

18.6.2009 v 14:51 | Karma: 22,61 | Přečteno: 1686x | Diskuse| Cestování

Vít Šafránek

Jak mě vykořisťovali v Holiday Inn Norwich II.

Schovávám se za stojanem plným hrnců a pánví a učím se papírkovou metodou slovíčka. Pořád na mě doráží Johnny a vyzvídá. „Vteck, proč jsou české holky tak krásné?“ „Proč máte silnější fotbalový tým než Angličané?“ „Řekni mi, jak se řekne česky shag?“ „Stojí sex v Česku vážně jen dvacet liber?“ Johnny je kuchař místňák, je jako dítě a je Norfolk.

10.6.2009 v 15:03 | Karma: 39,14 | Přečteno: 7472x | Diskuse| Cestování

Vít Šafránek

Jak mě vykořisťovali v Holiday Inn Norwich I.

„Přátelé, dnes bude krvavý zasraný žádný kšeft (bloody fucking no business), jdeme hrát cibulový petanque“. S těmito slovy šéfkuchař Holiday Inn Shaun rozráží dveře svého panství a dodává cosi o čtyřech „pitomých krvavých“ hostech

3.6.2009 v 14:55 | Karma: 40,42 | Přečteno: 10364x | Diskuse| Cestování