anglie

Vít Šafránek

Imperiální vojenské muzeum Duxford

V jednom malém, bezvýznamném hrabství jménem Cambridgeshire, s ještě bezvýznamnějším hlavním městem Cambridge se skrývá opravdový klenot, skvost při jehož vyslovení se každému velkému i malému klukovi rozbuší srdce a v okolí žaludku se objeví „motýlci“ v předzvěsti očekávání velkých věcí a zhmotněných snů. Nečekejte žádnou skvostnou architekturu, historie tu na vás také nedýchne a nákupy tu neuděláte vůbec žádné. Vítejte v Imperiálním vojenském muzeu Duxford.

16.4.2011 v 8:44 | Karma článku: 23.99 | Přečteno: 3381 | Diskuse

Vít Šafránek

Roy Henderson, válečná ponorka jejího Veličenstva

Roye jsem si získal hned první den, když jsem až tu úplně poslední porci jeho kuchařského snažení okomentoval jako jedlou. Kdo mě nezná ten by se urazil a Roy mě ještě neznal. Tak proběhlo mé seznámení s tímto vojenským kuchařem, rentiérem a alkoholikem Royem.

3.4.2011 v 9:15 | Karma článku: 12.36 | Přečteno: 1013 | Diskuse

Vít Šafránek

Pohodička v hrabství Norfolk

S koncem léta na mě padá nostalgie a vzpomínám na ty hezčí chvíle z Anglie. Nemluvě o tom, že teď je přesně ten nejlepší čas do anglie vyjet. Měsíce jako červen, září a říjen jsou prostě neodolatelné a babí léto je mou slabostí. T

12.9.2010 v 8:10 | Karma článku: 15.59 | Přečteno: 1575 | Diskuse
Počet článků 45 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1950

Žiji teď a tady v ČR. Žeru muziku, fotím pro radost a jsem založením optimista. Co se týče politiky, tak tam to neplatí. I když... Karta se snad začíná obracet! 

V diskuzích mám nickname vteck.

free counters